maandag 21 juni 2010

Wat vind ik van bloggen?

Hallo allemaal,

Wat vind ik van bloggen?
Wat vind ik van de blogsoftware?

Bloggen is een snelle en leuke manier om je volgers te laten weten wat je bezig houdt.
Ik ben nog wel op zoek naar geschikte volgers.
Een nadeel van bloggen is dat je veel onzin op blogs tegen komt. Schrijven om te schrijven.
Voor degene die het opschrijft maakt het niet zoveel uit, maar de volgers worden min of meer opgezadeld met ongewenste berichten. Ze zullen dan snel afhaken.
In mijn eigen werkomgeving heb ik al een vaak aantal blogs op non-actief gezet.
Voordat ik archief 2.0 iets beter kende werd ik ook afgeschrikt door de vaak oppervlakkige opmerkingen die voor mij geen informatieve waarde hadden.

Ik kan de blogsoftware niet zo vergelijken, omdat ik me beperk tot deze blogsoftware.

Tot de volgende keer,

Toos

1 opmerking:

Paul2.0 zei

Helemaal mee eens dat je hier selectief mee moet omgaan. Op het werk heb ik een paar rss feeds geinstalleerd (o.a Archiefforum van Hennekam). Natuurlijk is het belangrijk om goed geinformeerd te zijn, maar je krijgt tegenwoordig zoveel informatie, via oude en nieuwe media, binnen, dat het nog een hele kunst wordt om je hierin een weg te banen.